Besök oss

Så här fungerar det

Vill du testa hur det är att gå på Tekniska Gymnasiet? Du som går i nian har möjlighet att besöka oss som Elev för en dag, där du får känna på om vi är skolan för dig!

• 1
    Gör din intresseanmälan här.
  • 2
    Vi kontaktar dig och kommer överens om dag och tid för ditt besök.
  • 3
    Du hänger med på lektion, kikar runt i våra klassrum och verkstäder, träffar elever och lärare samt känner på Tekniska Gymnasiet-andan.
Vilken skola är du intresserad av?
Vilket progam är du intresserad av?
Psst! Se till att programmet finns på din valda ort genom att kolla ortsidan i menyn.
Vilken dag passar bäst?
Vilken tid på dagen?
Jag samtycker till att Thorengruppen behandlar mina personuppgifter (namn, telefonnummer, uppgift om elev alt. vårdnadshavare) för att fortlöpande kontakta mig avseende information om skolan. Du kan när du vill kontakta oss om du vill upphöra att få information från oss. Vi tar då också bort dina inlämnade personuppgifter. Mer information om vår personuppgiftsbehandlingen finner du på thorengruppen.se/dataskydd.
Tack för att du kontaktar oss! Vi hör av oss :-)
Oj! Något blev fel. Försök igen.
Helsingborg
Lund
Solna
Uddevalla

Öppet hus

Solna 29/4 2024
Nästa event
Solna

Öppet hus

Klock-ikon, symbol för tid
Plats-ikon, symbol för plats
Terminalvägen 12b, Tomteboda Solna.

Välj skola

“Jag var här på öppet hus där jag fick träffa lärare och elever och jag blev förälskad direkt.”